Chirurgia, ortopedia, onkologia

Chirurgia. Ortopedia. Onkologia.

Opierając się na bogatym doświadczeniu oraz nowoczesnym sprzęcie chirurgicznym i anestezjologicznym wykonujemy zabiegi z zakresu chirurgii miękkiej, ortopedii oraz onkologii:

• Kastracja, sterylizacja profilaktyczna i lecznicza – metoda chirurgicznego usunięcia gonad, leczenia stanu zapalnego macicy, rozrostów nowotworowych w obrębie układu rozrodczego
  • Leczenie operacyjne Syndromu ras brachycefalicznych (BOAS) – korekcja i skrócenie podniebienia, korekcja nozdrzy przednich
  • Torakochirurgia – usuwanie zmian nowotworowych, operacje w obrębie klatki piersiowej, operacje przetrwałego przewodu Botalla (PDA)
  • Cesarskie cięcie oraz opieka okołoporodowa
  • Operacje w obrębie jamy brzusznej – usuwanie ciał obcych, skręt żołądka, skręt i wgłobienie jelit, resekcje, zespolenia oraz laparotomie diagnostyczną
  • Wykonujemy zabiegi na wątrobie, śledzionie, nerkach i pęcherzu moczowym
  • Plastyka i przeszczepy skóry oraz opracowanie ran
  • Zabiegi ortopedyczne. Składamy skomplikowane złamania za pomocą stabilizacji zewnętrznej i wewnętrznej w zależności od przypadku
  • Wykonujemy operacje zerwanych więzadeł kolana (więzadła krzyżowe) między innymi metodą TTA Rapid
  • Leczenie chorób stawu łokciowego, diagnostyka i leczenie chorób stawu biodrowego – leczenie dysplazji stawów biodrowych
  • Terapia osoczem bogatopłytkowym PRP, iniekcje dostawowe
  • Zabiegi okulistyczne – entropium, ektropium, nowotwory w obrębie gałki ocznej, korekcję rzęs ektopowych, keratotomię, usuwanie grudkowego zapalenia III powieki , udrażnianie kanalików nosowo-łzowych oraz amputację gałki ocznej
  • Onkologia: biopsje, trepanobiopsje, wycinki tkanek do badań, chemioterapia, chirurgiczne usunięcie zmian nowotworowych

W przypadku zabiegów nieuwzględnionych w powyższym spisie, prosimy o kontakt z naszym zespołem chirurgów.

W naszej Klinice lekarzami specjalizującymi się w chirurgii i ortopedii są lek. wet. Paweł Adam Mucha i lek. wet. Paulina Kot. Nad snem naszych pacjentów czuwa nasz anestezjolog lek. wet. Robert Kraczkowski.

• Przedsmak wielkiego remontu naszej Kliniki - dzisiaj Panowie wymieniają u nas okna i drzwi, a my dokumentujemy wszystkie transformacje 🔥💪😄 #noweokna #nowedrzwi #remontwtoku #remont #fotografujemy #dzisiajniepracujemy #niepracuje #ekiparemontowa #mistrzdrugiegoplanu #bobbudowniczy #pracowniczeselfie #selfie #zmianyzmiany #archiwum #dokumentacja #pracownicy #workdaytoday #pracujemy #changes #inprogress #windowshopping #przebudowa #klinikaszmaragdowa
  • Przez dziesięć dni praktykował u nas  w ramach zastępstwa za urlopujących lekarzy dr Dastin Głuszyk z @Vet-Centrum. Już tęsknimy i zapraszamy ponownie :) 🔥🔥😄👋 #friendszone #atworkselfie #alltogheter #wspolpraca #załoga #ekipa #grupa #paczka #visitingafriend #zielonefartuchy #klinikaszmaragdowa #zieloni #lekarzeweterynarii #recepcjonistka #technikweterynarii #vettechnician #vetreceptionist #vette #sogreen #chirurdzy #personel #carryon #salaoperatoria #ourselfieworld #selfiewpracy #photoshoot #ashby
  • Czy szczepicie systematycznie swoje zwierzęta na choroby zakaźne? 🤔
Obecnie, zgłaszają się do naszej kliniki właściciele młodych i starszych nieszczepionych regularnie zwierząt, które chorują na parwowirozę, panleukopenię, kaszel kenelowy i inne zakaźne choroby. Nie ma tygodnia bez chorych zwierząt !!!🤒
Pamiętajcie, że jedynie systematyczne szczepienia profilaktyczne pozwalają na zmniejszenie zachorowalności i uniknięcie kosztownego leczenia!
Do dzisiejszego wpisu pozowały (nieświadomie 😅) jamniorki naszego szefa 😉
  • Nawet najmniejsi pacjenci zasługują na najlepszą diagnostykę 📋💉 Dzięki uprzejmości dr Anna Szczepaniak, świnka morska Chrumak została zbadana tomografem komputerowym na UP w Lublinie.
Pozwoliło to na postawienie trafnej diagnozy i podjęcie decyzji o operacji.
Nasi lekarze - dr Manuela Wazelin oraz dr Robert Kraczkowski sprawowali opiekę w trakcie badania w sedacji.
  • Surykatka Edzio wybudza się po zabiegu kastracji, oczywiście pod czujnym okiem naszego anastezjologa 🤓 #surykatka #edzio #anestezjologia #anaesthesia #anaesthetic #meerkat #suricate #castration #alter #exotica #salaoperacyjna #operatingroom #surgery_guru #nostresszone #recoverywin #pinkblanket #surgicalmask #medicalequipment #odpoczynek #hospitals #wdobrychrekach #klinikaweterynaryjna #szmaragdowa #klinikaszmargdowa #lubelskie
  • Za nami kolejna noc pełna wyzwań 😓
Do naszej Kliniki trafił pacjent z zaawansowaną odmą podskórną i płucną. Bezpośrednią przyczyną takiego stanu była perforacja tchawicy, powstała w wyniku pogryzienia przez i innego psa 😟
Uszkodzenie tchawicy transportujacej powietrze do płuc, powoduje przedostawanie się powietrza do otaczających tkanek i tworzenie pecherzy pod skórą. Kolokwialnie mówiąc, pies napełnia się powietrzem jak balon 😢