Radiologia. Endoskopia. USG.

Wieloletnie doświadczenie oraz najwyższej jakości sprzęt pozwalają nam na wykonanie dodatkowych badań, często niezbędnych do dalszej diagnostyki naszych pacjentów.

ENDOSKOPIA

Klinika została wyposażona w endoskop marki Storz, dzięki któremu jesteśmy w stanie nie tylko usunąć ciało obce z przełyku, żołądka oraz drzewa oskrzelowego, lecz również pobrać materiał z przewodu pokarmowego i układu oddechowego (Popłuczyny oskrzelowo-pęcherzykowe techniką BAL) do dalszych badań. Dodatkowo nasza oferta obejmująca Usługi diagnostyczne została poszerzona o artroskopię, rinoskopię, pharyngoskopię, laryngoskopię oraz gastroskopię.

Specjalistami z zakresu badań endoskopowych jest lek. wet. Paweł Adam Mucha oraz lek. wet. Robert Kraczkowski.

USG

Badanie usg przeprowadzamy na wysokiej klasy aparacie MINDRAY DC7 z funkcją Dopplera. Dysponujemy głowicami mikro convex, sektorową i liniową, niezbędne do wykonania badania ultrasonograficznego jamy brzusznej, układu moczowo-płciowego (w tym diagnostyki i prowadzenia ciąży), narządów klatki piersiowej, stawów, tarczycy oraz gałki ocznej.

RTG

Nasz zespół lekarzy weterynarii pracuje na RTG “GIERTH HF 200A PLUS” oraz Cyfrowym systemie diagnostyki obrazowej. W ramach pracowni RTG oferujemy:

• wykonanie zdjęć przeglądowych klatki piersiowej, jamy brzusznej, jamy miednicznej, układu ruchu (w tym zdjęcia RTG w kierunku dysplazji stawów łokciowych i biodrowych) oraz głowy i szyi;
  • przeprowadzenie badań kontrastowych przewodu pokarmowego, układu moczowego, kanału rdzenia kręgowego oraz przetok.

Specjalistami z zakresu radiologii weterynaryjnej są Dr n. wet. Anna Łojszczyk-Szczepaniak, lek. wet. Paweł Adam Mucha, lek. wet. Anna Łach-Boczoń oraz lek. wet. Tomasz Kurusiewicz (specjalista rozrodu zwierząt).

Przygotowanie zwierzęcia do badania RTG/USG/endoskopowego

• Przedsmak wielkiego remontu naszej Kliniki - dzisiaj Panowie wymieniają u nas okna i drzwi, a my dokumentujemy wszystkie transformacje 🔥💪😄 #noweokna #nowedrzwi #remontwtoku #remont #fotografujemy #dzisiajniepracujemy #niepracuje #ekiparemontowa #mistrzdrugiegoplanu #bobbudowniczy #pracowniczeselfie #selfie #zmianyzmiany #archiwum #dokumentacja #pracownicy #workdaytoday #pracujemy #changes #inprogress #windowshopping #przebudowa #klinikaszmaragdowa
  • Przez dziesięć dni praktykował u nas  w ramach zastępstwa za urlopujących lekarzy dr Dastin Głuszyk z @Vet-Centrum. Już tęsknimy i zapraszamy ponownie :) 🔥🔥😄👋 #friendszone #atworkselfie #alltogheter #wspolpraca #załoga #ekipa #grupa #paczka #visitingafriend #zielonefartuchy #klinikaszmaragdowa #zieloni #lekarzeweterynarii #recepcjonistka #technikweterynarii #vettechnician #vetreceptionist #vette #sogreen #chirurdzy #personel #carryon #salaoperatoria #ourselfieworld #selfiewpracy #photoshoot #ashby
  • Czy szczepicie systematycznie swoje zwierzęta na choroby zakaźne? 🤔
Obecnie, zgłaszają się do naszej kliniki właściciele młodych i starszych nieszczepionych regularnie zwierząt, które chorują na parwowirozę, panleukopenię, kaszel kenelowy i inne zakaźne choroby. Nie ma tygodnia bez chorych zwierząt !!!🤒
Pamiętajcie, że jedynie systematyczne szczepienia profilaktyczne pozwalają na zmniejszenie zachorowalności i uniknięcie kosztownego leczenia!
Do dzisiejszego wpisu pozowały (nieświadomie 😅) jamniorki naszego szefa 😉
  • Nawet najmniejsi pacjenci zasługują na najlepszą diagnostykę 📋💉 Dzięki uprzejmości dr Anna Szczepaniak, świnka morska Chrumak została zbadana tomografem komputerowym na UP w Lublinie.
Pozwoliło to na postawienie trafnej diagnozy i podjęcie decyzji o operacji.
Nasi lekarze - dr Manuela Wazelin oraz dr Robert Kraczkowski sprawowali opiekę w trakcie badania w sedacji.
  • Surykatka Edzio wybudza się po zabiegu kastracji, oczywiście pod czujnym okiem naszego anastezjologa 🤓 #surykatka #edzio #anestezjologia #anaesthesia #anaesthetic #meerkat #suricate #castration #alter #exotica #salaoperacyjna #operatingroom #surgery_guru #nostresszone #recoverywin #pinkblanket #surgicalmask #medicalequipment #odpoczynek #hospitals #wdobrychrekach #klinikaweterynaryjna #szmaragdowa #klinikaszmargdowa #lubelskie
  • Za nami kolejna noc pełna wyzwań 😓
Do naszej Kliniki trafił pacjent z zaawansowaną odmą podskórną i płucną. Bezpośrednią przyczyną takiego stanu była perforacja tchawicy, powstała w wyniku pogryzienia przez i innego psa 😟
Uszkodzenie tchawicy transportujacej powietrze do płuc, powoduje przedostawanie się powietrza do otaczających tkanek i tworzenie pecherzy pod skórą. Kolokwialnie mówiąc, pies napełnia się powietrzem jak balon 😢