Klinika weterynaryjna Szmaragdowa Veterinary Clinic

Klinika weterynaryjna 24/7

Klinika weterynaryjna Szmaragdowa 24/7

Całodobowa Klinika weterynaryjna SZMARAGDOWA 24/7 doktora Pawła Adama Muchy funkcjonuje do czerwca 2018 roku. Wcześniej, od roku 2003, w tym miejscu znajdowała się Lecznica weterynaryjna CHIRON-WET, której właścicielem był również dr. Paweł Adam Mucha.

Klinika jest jedną z najlepiej wyposażonych w sprzęt placówek w regionie. Zapewniamy kompleksową opiekę weterynaryjną dla psów, kotów, płazów, gadów, małych ssaków, gryzoni i innych zwierząt domowych. Jesteśmy dostępni 24 – godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Nowoczesne udogodnienia pozwalają nam na profesjonalną, kompleksową i zaawansowaną opiekę nad Państwa pupilami.

Oferujemy szeroki zakres usług w niemal wszystkich dziedzinach medycyny weterynaryjnej: chorób wewnętrznych, chirurgii, ortopedii, endoskopii, dermatologii, stomatologii, diagnostyki laboratoryjnej i radiologicznej.

Dbając o ciągły rozwój osobisty oraz zawodowy, nasz personel regularnie uczestnicy w międzynarodowych oraz krajowych konferencjach, szkoleniach i warsztatach. Wzbogacamy swoja wiedzę nie tylko z zakresu najnowszych osiągnięć w medycynie weterynaryjnej i chirurgii, lecz również z rynku zoologicznego.

Długoletnie doświadczenie

Nasza lecznica weterynaryjna działa w Lublinie od 1992r.

Specjaliści weterynarii

Polecani i renomowani lekarze po kilku specjalizacjach

Weterynarz Lublin 24h/7 dni

Opieka całodobowa, jesteśmy zawsze do dyspozycji

• Przedsmak wielkiego remontu naszej Kliniki - dzisiaj Panowie wymieniają u nas okna i drzwi, a my dokumentujemy wszystkie transformacje 🔥💪😄 #noweokna #nowedrzwi #remontwtoku #remont #fotografujemy #dzisiajniepracujemy #niepracuje #ekiparemontowa #mistrzdrugiegoplanu #bobbudowniczy #pracowniczeselfie #selfie #zmianyzmiany #archiwum #dokumentacja #pracownicy #workdaytoday #pracujemy #changes #inprogress #windowshopping #przebudowa #klinikaszmaragdowa
  • Przez dziesięć dni praktykował u nas  w ramach zastępstwa za urlopujących lekarzy dr Dastin Głuszyk z @Vet-Centrum. Już tęsknimy i zapraszamy ponownie :) 🔥🔥😄👋 #friendszone #atworkselfie #alltogheter #wspolpraca #załoga #ekipa #grupa #paczka #visitingafriend #zielonefartuchy #klinikaszmaragdowa #zieloni #lekarzeweterynarii #recepcjonistka #technikweterynarii #vettechnician #vetreceptionist #vette #sogreen #chirurdzy #personel #carryon #salaoperatoria #ourselfieworld #selfiewpracy #photoshoot #ashby
  • Czy szczepicie systematycznie swoje zwierzęta na choroby zakaźne? 🤔
Obecnie, zgłaszają się do naszej kliniki właściciele młodych i starszych nieszczepionych regularnie zwierząt, które chorują na parwowirozę, panleukopenię, kaszel kenelowy i inne zakaźne choroby. Nie ma tygodnia bez chorych zwierząt !!!🤒
Pamiętajcie, że jedynie systematyczne szczepienia profilaktyczne pozwalają na zmniejszenie zachorowalności i uniknięcie kosztownego leczenia!
Do dzisiejszego wpisu pozowały (nieświadomie 😅) jamniorki naszego szefa 😉
  • Nawet najmniejsi pacjenci zasługują na najlepszą diagnostykę 📋💉 Dzięki uprzejmości dr Anna Szczepaniak, świnka morska Chrumak została zbadana tomografem komputerowym na UP w Lublinie.
Pozwoliło to na postawienie trafnej diagnozy i podjęcie decyzji o operacji.
Nasi lekarze - dr Manuela Wazelin oraz dr Robert Kraczkowski sprawowali opiekę w trakcie badania w sedacji.
  • Surykatka Edzio wybudza się po zabiegu kastracji, oczywiście pod czujnym okiem naszego anastezjologa 🤓 #surykatka #edzio #anestezjologia #anaesthesia #anaesthetic #meerkat #suricate #castration #alter #exotica #salaoperacyjna #operatingroom #surgery_guru #nostresszone #recoverywin #pinkblanket #surgicalmask #medicalequipment #odpoczynek #hospitals #wdobrychrekach #klinikaweterynaryjna #szmaragdowa #klinikaszmargdowa #lubelskie
  • Za nami kolejna noc pełna wyzwań 😓
Do naszej Kliniki trafił pacjent z zaawansowaną odmą podskórną i płucną. Bezpośrednią przyczyną takiego stanu była perforacja tchawicy, powstała w wyniku pogryzienia przez i innego psa 😟
Uszkodzenie tchawicy transportujacej powietrze do płuc, powoduje przedostawanie się powietrza do otaczających tkanek i tworzenie pecherzy pod skórą. Kolokwialnie mówiąc, pies napełnia się powietrzem jak balon 😢